Družba Eurospin je največji italijanski diskont z več kot 1.200 prodajnimi mesti v Italiji in Sloveniji. Je ena redkih gospodarskih družb v panogi trgovinskih verig, ki se nenehno širi in si prizadeva ustvarjati vse bolj razvejano mrežo prodajnih mest na tem ozemlju. Leta 2013 je skupina praznovala 20 let delovanja in naslednjih uspehov: Eurospin je v Italilji vodilna družba v panogi glede na število prodajnih mest, obseg prodaje in število strank, vsak dan pa si še dodatno prizadeva za krepitev svojega vodilnega položaja v Italiji ter da bi postala ena najpomembnejših družb v Evropi ob stalnem zagotavljanju nizkih cen s kakovostnimi izdelki.
Družbo Eurospin je leta 1993 ustanovila skupina družbenikov z dolgoletnimi izkušnjami z velikimi trgovinskimi verigami.
Družba Eurospin je italijanski odgovor na vse večjo potrebo potrošnikov po varčevanju. Obliko diskontne prodaje je uspešno prilagodila zahtevam po kakovostnih izdelkih kar se tiče okusa in spoštovanja tradicije.
Ta recept delovanja je zmagovalen, zato je družba Eurospin postala zgled ne samo za stranke, pač pa tudi za vse, ki iščejo uspešne podjetniške projekte. Z leti se je mreža prodajnih mest razširila po vsej Italiji in Sloveniji, saj je vse več ljudi Eurospin izbralo za svojo trgovino, ponudba pa se je obogatila ob sledenju novim zahtevam in trendom. Filozofija skupine se ni spremenila: vselej se po najboljših močeh trudimo pri delu, kajti blagovna znamka Eurospin je vedno zagotavljala prihranek in kakovost.
Družba Eurospin Italia S.p.A. je od leta 1993, ko je bila ustanovljena, vodilna družba s holdinško funkcijo in upravlja strateške dejavnosti nakupov, zagotavljanja kakovosti, raziskav in razvoja, logističnih storitev, trženja, upravljanja človeških virov in usposabljanja, trgovanja, vodenja kakovosti, zbiranja podatkov, načrtovanja in širjenja.
Glavna misija skupine Eurospin je zadovoljevati potrebe strank in slednjim vse dni v letu ponujati ciljno usmerjeni izbor kakovostnih in svežih izdelkov široke potrošnje po ugodnih cenah.
Cilj družbe je zadovoljiti stranke z vljudnostjo in prijaznostjo, pri tem pa širiti zaupanje v blagovno znamko in druge znamke v njeni lasti ter varovati dobro ime skupine Eurospin.
Od nekdaj kar največ pozornosti posvečamo iskanju in nabavi kakovostnih izdelkov ob ugodnih cenah. Z marljivim delom ekip nabavne službe in službe za zagotavljanje kakovosti skupina Eurospin napreduje ob izvajanju stroge politike izbire dobaviteljev, pri čemer daje prednost zgolj tistim dobaviteljem, ki jamčijo naravne, sveže in vedno kakovostne izdelke.
Družba Eurospin zagotavlja ohranjanje kakovosti po celotni distribucijski liniji ob strogem izvajanju postopkov, ki jih predpisujejo veljavni standardi glede samopreverjanja.
Za zagotavljanje raznolikosti, kakovosti in ugodnih cen ponudbo družbe Eurospin nenehno posodabljamo na podlagi zahtev, pri čemer dajemo prostor lokalnim izdelkom, da kar najbolj zadostimo tipičnim zahtevam glede na območja, kjer je prisotna blagovna znamka. Ponujamo celovito paleto osnovnih prehrambnih in neprehrambnih izdelkov, zamrznjenih izdelkov, sadja in zelenjave za več kot 2.000 referenčnih točk. Nova prodajna mesta so opremljena tudi z mesnicami, delikatesami, ribarnicami in pekarnami.
Poleg številnih linij prehrambnih izdelkov ponujamo tudi široko paleto uporabnih neprehrambnih izdelkov (izdelke za gospodinjstvo, tkanine, izdelke za hišne mojstre itd.).
Strankam želimo ponuditi pozorne in prijazne storitve v vsakem trenutku, s čimer se odzivamo na potrebe potrošnikov.
Po našem mnenju je ključnega pomena izvajanje lastnih dejavnosti ob popolnem spoštovanju vseh zakonskih predpisov in skladno s pošteno konkurenco, z iskrenostjo, integriteto, korektnostjo in verodostojnostjo ob upoštevanju zakonitih interesov strank, zaposlenih, trgovinskih in finančnih partnerjev ter skupnosti, v katerih je skupina Eurospin prisotna vsak dan.
S svojimi strankami ohranjamo neposreden stik.
V našem razdelku STIKI nas lahko povprašate za informacije glede izdelkov, storitev in promocij na naših prodajnih mestih, izrazite svoje zadovoljstvo ali pa podate svoje kritike in reklamacije, katerim bomo posvetili kar največ pozornosti s prizadevanjem po nadaljnjih izboljšavah.
Poleg več kot 1.150 prodajnih mest v Italiji in Sloveniji razpolagamo tudi z 11 skladišči na celotnem ozemlju, ki nam omogočajo stalno oskrbo naših trgovin.