PAMETNI NAKUP






Priznanje Customer’s Friend – ker cenimo svoje kupce

V Eurospinu ste kupci vedno na prvem mestu, kar potrjuje prejeto priznanje Customer’s friend. Najlepše se vam zahvaljujemo, ker ste prepoznali naš trud, obenem pa dajemo obljubo, da bomo še naprej kar najpozorneje skrbeli za vaše zadovoljstvo.

Priznanje kakovosti Customer’s Friend je prestižen pečat, ki ga podeljuje organizacija ICERTIAS (International Certification Association GmbH) iz Züricha v Švici. Priznanje podjetje ali organizacija lahko pridobi na osnovi visokih rezultatov poglobljene raziskave tržišča, s čimer potrjuje kakovostne poslovne odnose z različnimi deležniki, kot so kupci, dobavitelji, poslovni partnerji in zaposleni. Podjetje, ki postane del raziskave, se oceni skozi štiri analitične stebre: ugled, izvajanje trženjske komunikacije, uporabniška izkušnja in zaupanje oz. zanesljivost.




Eurospin, pametni nakup

Družba Eurospin je največji italijanski diskont z več kot 1.200 prodajnimi mesti v Italiji, Sloveniji in na Hrvaškem. Je ena redkih gospodarskih družb v panogi trgovinskih verig, ki se nenehno širi in si prizadeva ustvarjati vse bolj razvejano mrežo prodajnih mest na tem ozemlju. Leta 2023 je skupina praznovala 30 let delovanja in naslednjih uspehov: Eurospin je v Italiji vodilna družba v panogi glede na število prodajnih mest, obseg prodaje in število strank, vsak dan pa si še dodatno prizadeva za krepitev svojega vodilnega položaja v Italiji in da bi postala ena najpomembnejših družb v Evropi ob stalnem zagotavljanju nizkih cen s kakovostnimi izdelki.

Družba Eurospin Italia, S. p. A., je od leta 1993, ko je bila ustanovljena, vodilna družba s holdinško funkcijo; upravlja strateške dejavnosti nakupov, zagotavljanja kakovosti, raziskav in razvoja, logističnih storitev, trženja, upravljanja človeških virov in usposabljanja, trgovanja, vodenja kakovosti, zbiranja podatkov, načrtovanja in širjenja.

Eurospinovo poslanstvo je razvidno že iz samega imena:

»SP« oz. »spesa« pomeni nakup, »IN« oz. »intelligente« pa pameten, torej pametni nakup.

Pametni nakup pomeni vsakodnevno zagotavljanje kakovostnih izdelkov po najugodnejši ceni.

Trženje izdelkov poteka prek Eurospinovih lastnih blagovnih znamk, Eurospin pa še danes ostaja edina veriga v Evropi, ki v svoji ponudbi nima blagovnih znamk široke potrošnje.

Tako lahko zagotavljamo kakovostno ponudbo po nepremagljivih cenah, saj je večina naložb usmerjena v kakovost izdelkov, posamezne lastne blagovne znamke pa niso predmet ločenih promocijskih akcij, kar bi se neizogibno odražalo na končnih cenah.

 






Naše blagovne znamke

Lastne blagovne znamke predstavljajo srce Eurospinovih trgovin. Izbor proizvodov in oblikovanje blagovnih znamk Eurospin je temelj tržne strategije, ponudba pa se nenehno razvija glede na potrebe trga. Eurospin so njegove blagovne znamke. Zaupanje strank v Eurospin pomeni zaupanje v njegove blagovne znamke, hkrati pa Eurospin s svojim ugledom zagotavlja, da so njegove blagovne znamke vredne zaupanja.

Številne blagovne znamke, med katerimi lahko navedemo Pascoli Italiani za mleko in mlečne izdelke, Tre Mulini za testenine, pekovske izdelke in moke, Dolciando za sladice, Dexal za čistila, Bottega del Gusto za suhomesnate izdelke, Ondina za kakovostne ribe, potrošnikom predstavljajo varno in zaupanja vredno odločitev.

Odkrij vse Eurospinove blagovne znamke




EuroSpinova filozofija

Da bi zagotovili raznolikost, kakovost in ugodne cene naših izdelkov, Eurospinovo ponudbo nenehno prilagajamo zahtevam trga. Prav tako dajemo prostor lokalnim izdelkom, ki najbolj odražajo tipične potrebe posameznih območij, kjer je naša blagovna znamka prisotna. Ponujamo popoln izbor sadja in zelenjave, svežih, suhih in zamrznjenih živilskih ter neživilskih izdelkov, ki skupno presega 2000 izdelkov z našo blagovno znamko.




Pametni nakup se začne že pri zasnovi produkta in se ne zaključi z njegovim trženjem. Dobavitelji so izbrani na podlagi strogih meril glede kakovosti, ki morajo biti upoštevana tako pri izbiri surovin in načinu predelave kot pri ohranjanju kontinuitete proizvodnje in ekonomsko-finančne stabilnosti.



Pri oblikovanju ponudbe igra ohranjanje italijanskega duha zelo pomembno vlogo, saj zagotavlja temeljno poznavanje italijanskih potrošnikov in  njihovih potreb. Eurospinova filozofija skrbi za izbrano ponudbo, ki pokriva vse osnovne potrebe potrošnikov, ne da bi pri tem postala preveč razpršena.



Poleg svežih, suhih in zamrznjenih pakiranih izdelkov so na prodajnih mestih Eurospina na voljo tudi oddelki mesnice, sadja in zelenjave ter oddelki s svežim kruhom, za popoln vsakodnevni nakup vseh vrst izdelkov, ki predstavljajo osnovne potrebe sodobnega potrošnika.



Na prodajnih mestih Eurospina so kot dopolnitev ponudbe v obliki promocije na voljo tudi neživilski izdelki za vsakdanjo rabo (bela tehnika, gospodinjski izdelki, tekstil, izdelki za hišna opravila itd.). Investicije na tem področju se povečujejo, saj želimo doseči najboljše razmerje med ceno in kakovostjo tudi na področju neživilskih izdelkov. To dokazuje blagovna znamka Enkho, ki predstavlja Eurospinovo ponudbo na področju malih gospodinjskih aparatov.

Odkrij več




Naša prodajna mesta

Prodajna mesta Eurospina so zgrajena v skladu z načelom, da mora biti nakupovanje hitra in enostavna izkušnja.

Najnovejše trgovine zavzemajo okoli 2.000 m2 površine, kar omogoča, da so izdelki lepo predstavljeni, dobro vidni in enostavno dostopni. Razporeditev izdelkov v kartonski embalaži je ena od prvin Pametnega nakupa, saj hitra dopolnitev ponudbe prodajnega mesta omogoča ohranjanje nizkih cen.

Vsa najnovejša prodajna mesta so opremljena z velikim parkiriščem in reklamnim totemom, ki se dobro vidi z dostopnih mest. Pametni nakup se tako začne že pred vstopom v sam prodajni prostor.





Poslovna organizacija podjetij EuroSpin

Eurospin je na italijanskem trgu prisoten z več kot 1150 prodajnimi mesti, poleg tega jih ima še 57 v Sloveniji in 19 na Hrvaškem. Eurospin Italia S.p.A. je holdinška družba s strateško in komercialno usmeritvijo. Združuje funkcije nabave, marketinga, logistike, prodaje, kakovosti, franšiznih prodajaln, razvoja, tehnike, varnosti, projektiranja, administracije, informatike, pravne službe, notranje revizije, upravnega nadzora in človeških virov.

Za razvoj nepremičninskega področja in operativnega vodenja poslovanja je odgovornih pet operativnih družb, ki so prisotne v Italiji in jih nadzoruje Eurospin Italia SpA: Spesa Intelligente, Eurospin Tirrenica, Eurospin Lazio, Eurospin Puglia, Eurospin Sicilia. Tem se pridružujeta še Eurospin EKO, ki deluje v Sloveniji, in Eurospin Hrvaška.




Poleg skoraj 1200 prodajnih mest v Italiji, Sloveniji in na Hrvaškem imamo še 17 skladišč, ki so razporejena po vsej državi in nam omogočajo stalno
oskrbo naših trgovin.

Odkrijte več o naših skladiščih.


Za nas je bistvenega pomena, da svoje dejavnosti izvajamo povsem v skladu z vsemi zakonskimi določili in v okviru poštene konkurence. Ženejo nas  iskrenost, integriteta, pravičnost, dobra vera ter spoštovanje legitimnih interesov strank, zaposlenih, poslovnih in finančnih partnerjev ter skupnosti, kjer je Skupina Eurospin vsakodnevno prisotna.

Za več informacij si oglejte zavihek Ureditev.



S svojimi strankami ohranjamo neposreden stik. V našem razdelku STIKI nas lahko povprašate za informacije glede izdelkov, storitev in promocij na naših prodajnih mestih, izrazite svoje zadovoljstvo ali pa podate kritike in reklamacije, ki jim bomo posvetili kar največ pozornosti s prizadevanjem po nadaljnjih izboljšavah.

Za več informacij si oglejte zavihek Kontakti.



Nagrade in priznanja

Ti pečati so pomembna priznanja za delo, ki smo ga opravili v preteklem letu.

Izhajajo iz treh neodvisnih raziskav, ki temeljijo na intervjujih s potrošniki.

Zlata priznanja pekovskih izdelkov 2024

Izbran produkt trgovskih znamk leta 2024

Odlična kakovost 2024 

Best Buy Award 2023/2024






ODPIRANJE NOVIH TRGOVIN
16 Maj 2024
Koper
Šmarska cesta
Išči do:

Prijavite se na e-novice

 

Prijavite se na e-novice in ostanite obveščeni o vseh tedenskih akcijah in novostih.